0937-094-0090 021-91015548-031-37789580
راهنمای خرید ساک دستی

راهنمای خرید ساک دستی

شما ساک دستی کاغذی می خواهید که اندازه و شکل مناسبی ، متناسب با نیازهای شما داشته باشند.

شما می خواهید یک ساک دستی با قیمت مناسب که باطرح اختصاصی شما ، نشان دهنده برند شما باشد، خریداری کنید؟

چگونه می دانید از کجا شروع کنید؟ما این راهنمای خرید ساک دستی را برای کمک به شما آماده کرده ایم.

اندازه ساک دستی خود را انتخاب کنید

قیمت پایه ساک دستی شما به اندازه آن بستگی دارد. ساک دستی های کوچکتر از ساک دستی های بزرگتر به دلیل میزان متریال و... کمتر ارزان تر هستند ، پس برای جلو

گیری از هزینه های اضافی نزدیکترین سایز از بین اندازه‌های استاندارد را انتخاب نمایید.

به دو دلیل ، اگر از بین اندازه‌های استاندارد ساک دستی انتخاب کنید، سفارش شما ارزانتر خواهد شد:

  1. سایز های استاندارد با توجه به ابعاد متریال اصلی انتخاب میگردند و هیچ گونه پرتی و ضایعاتی ندارند.
  2. تیغ ها برای برش و خط تا در ساک ها توسظ شرکت ساخته و استفاده میگردد ، در صورتی که سایز غیر استاندارد اسفاده کنید باید هزینه ساخت تیغ هم جدا گانه پرداخت نمایید.

بنابراین سفارش یکی از اندازه‌های استاندارد ما ارزان‌تر است. برای مشاهده طیف وسیعی از سایز ساک دستی لوکس، به صفحه ساک دستی تبلیغاتی ما نگاهی بیندازید. اگر به چیز متفاوتی نیاز دارید، ما خوشحالیم که اندازه کیف های سفارشی را برای سفارش تهیه می کنیم.

 

 تصمیم بگیرید که چه تعداد کیسه سفارش دهید

حداقل سفارش برای ساک دستی ها 250 کیسه است. اگر بیشتر سفارش دهید، قیمت هر کیسه پایین تر خواهد بود، پس سفارشات بزرگتر مقرون به صرفه تر هستند. مشتریان اغلب از آنجایی که از بسیار راضی بودند، سفارش های تکراری می دهند - اگر فکر می کنید ممکن است برای شما هم اینچنین باشید، در وهله اول مقرون به صرفه است که سفارش بزرگتر بدهید!

در ساک های کاغذی و مقوایی به دلیل هزینه زینک و چاپ ثابت و در ساک دستی پارچه ای به دلیل هزینه ساخت کلیشه عددی در حدود 1 الی 2 ملیون تومان هزینه ثابت برای هر تیراژی (1عدد تا 100 هزار عدد) دارد.

با تقسیم این عدد بر تیراژ 1000 عدد هزینه ثابت 1.000 تومان و برای تیراژ 200 عدد هزینه ثابت هر عدد 5.000 تومان بدست می آید که برای یک ساک دستی در حدود قیمتی 5.000 الی 15.000 تومان عدد نسبتا بزرگی هست.(برای راحتی هزینه های حمل و نقل و... که ثابت هستند در این محاسبه نیامده)، پس تیراژ بالا بسیار مثرون به صرفته تر است.


چند رنگ می خواهید چاپ کنید؟

قیمت شما بسته به اینکه چند رنگ می خواهید چاپ کنید و گزینه خاصی مانند چاپ رنگ متالیک ، رنگ های طلایی و... متفاوت است. یک لوگو چاپ تک رنگ هزینه کمتری نسبت به لوگوی چاپ شده تمام رنگی دارد.

اگر طرح شما حداکثر 4 رنگ دارد، با استفاده از فناوری چاپ افست، طرح شما را چاپ می کنیم.

برای چاپ بیش از 4 رنگ(رنگ های خاص مثل طلایی ، نقره ای و... رنگ پنجم بحساب می آیند)، ما چاپ تمام رنگی را با استفاده از چاپ افست با کیفیت بالا با استفاده از مشخصات رنگ CMYK ارائه می دهیم. اگر برای درک اینکه کدامیک برای کیف های چاپی شما بهتر است به کمک نیاز دارید، لطفاً به ما در تماس باشید.


نوع کاغذ یا پارچه خود انتخاب کنید

ساک دستی شما بسته به نوع کاغذ و پارچه آن متفاوت به است. نوع کاغذ و یا پارچه استفاده شده نیز بر استحکام و دوام کیف تاثیر خواهد داشت.

در ساک های کاغذی جنس میتواند یکی از موارد زیر باشد:

  1. کاغذ گلاسه
  2. مقوا پشت طوسی
  3. مقوای ایندربرد (مقوای پشت سفید)
  4. کاغذ کرافت (کاغذ قهوه ای)

ضخامت و گرماژ کاغذ یا پارچه مهم است

وزن کاغذ استفاده شده بر استحکام و دوام ساک تاثیر زیادی خواهد داشت. در اینجا انواع کاغذ مورد استفاده ما و ضخامت آنها آمده است:

گرماژ کاغذ و مقوای مناسب ساک دستی

  1. کاغذ یا مقوای 120 گرم
  2. کاغذ یا مقوای 150گرم
  3. کاغذ یا مقوای 170گرم--- مقرون به صرفه ترین انتخاب
  4. کاغذ یا مقوای 200گرم
  5. کاغذ یا مقوای 230گرم
  6. کاغذ یا مقوای 280گرم
  7. کاغذ یا مقوای 300گرم

کاغذ بدون پوشش با حس طبیعی(کاغذ کرافت) محبوب ترین و مقرون به صرفه ترین کاغذ است. اغلب می بینید که از آن برای کیسه های کاغذی چاپ شده با دسته های کاغذ پیچ خورده یا کیسه های کاغذی کرافت پرستیژ استفاده می شود.

کاغذ یا مقوای 170 گرم به دلیل شق و رقی مناسبترین گزینه است وزن ها پایین تر استایل خود را به راحتی از دست میدهند و وزن های بالاتر برای کاربری های سنگین تر مناسب هستند.

گرماژ پارچه مناسب ساک دستی

  1. پارچه 45 گرم
  2. پارچه 60 گرم --- مناسبترین انتخاب
  3. پارچه 90 گرم

پارچه های 60 گرم پوشش و استحاکم مناسبی دارند و برای بیشتر افراد قابل استفاده هستند ، 45 گرم بسیار نازک می باشند و 90 گرم برای کاربری های سنگین تر مناسب هستند.

 

برای ساک های خود دسته انتخاب کنید

ما انواع مختلفی از دستگیره ها را برای کیسه های کاغذی شما داریم:


کیسه های دسته کاغذی پیچ خورده

دستگیره های کاغذی پیچ خورده در قیمت استاندارد کیسه های کاغذی دسته دار پیچ خورده ممتاز ما گنجانده شده است. آنها در رنگ های سفید یا قهوه ای یا رنگ های دیگر برای مطابقت با برند شما موجود هستند.(موجود نیست)

دسته های کاغذ پیچ خورده ساده، نسبتا قوی و مقرون به صرفه هستند. ساخته شده از 100٪ مواد قابل بازیافت، به این معنی که کل کیسه کاغذی کاملاً قابل بازیافت است.


کیسه های کاغذی دسته طناب

دسته های طناب ساخته شده از نخ پنبه یا طناب پلی پروپیلن یک انتخاب محبوب هستند. ساده، نرم تر از دسته های کاغذ پیچ خورده، اما همچنان با قیمتی جذاب. در گزینه طناب پیچ خورده موجود است. اتصالات پلاستیکی کوچک از لیز خوردن دستگیره به بیرون جلوگیری می کند.


ساک دستی کاغذی دسته موزی (دایکاتی)

دستگیره های دایکات با برش اشکال از خود کیف ساخته می شوند که ظاهر مدرن تری می بخشد و می تواند کیسه های کاغذی لوکس شما را راحت تر نگهداری کند.


کیسه های کاغذی دسته روبانی

دستگیره های کیسه روبانی ما در طیف رنگی موجود است و حتی می تواند مطابق با برند شما چاپ شود. گزینه دسته روبانی برای کیسه های کاغذی چند لایه، کیسه های کاغذی بدون لایه یا کیسه های کاغذی کرافت پرستیژ محبوب است و می تواند برای هر اندازه ای از کیسه های کوچک تا بزرگ استفاده شود.

روبان ساتن حس نرم و ظاهری لوکس دارد، بنابراین به کیف های شما جذابیت بیشتری می بخشد.


روبان دستگیره بسته بندی کیسه کاغذی

دسته های روبان را می توان با یک گره در هر انتها گره زد یا در قسمت بالای کیف محکم کرد.

دسته روبان ساتن در قسمت تاشوی بالایی قرار داده شده است

دسته‌های روبان ساتن یا روبان گروسگرین (با نوارهای بافت) اغلب به جای سوراخ‌ها در بالای کیسه‌های کاغذی قرار می‌گیرند. آنها ظاهری عالی و نگه داشتن دست نرم تر ارائه می دهند.


تصمیم بگیرید که آیا ساک روکش داشته باشید یا خیر

روکش فرآیندی است که از یک لایه نازک پلاستیک بر روی ورق های کاغذی استفاده می کند تا:

  1. محتوای چاپ شده را تقویت و محافظت کند
  2. مقاومت در برابر پارگی
  3. مقاومت بیشتر در برابر آب 

بنابراین می توان آنها را بیشتر جابجا کرد و احتمالاً دوباره مورد استفاده قرار می گیرد.


روکش سلفون براق

این به کیسه کاغذی شما ظاهری براق می بخشد و اغلب باعث می شود چاپ واضح تر و واضح تر به نظر برسد. پوششی بادوام ارائه می دهد که در برابر خاک، گرد و غبار و اثر انگشت مقاومت می کند.


روکش سلفون مات

لمینیت مات ظاهری ظریف و پیچیده می دهد. بر خلاف لمینیت براق، لمینت مات می تواند ظاهری نرم تری ارائه دهد. لمینت مات برای کیسه های رنگ تیره توصیه نمی شود زیرا در برابر خش مقاوم نیست.


یک پایان خاص اضافه کنید

 برای این شکوفایی بیشتر، یک پوشش خاص به ساک دستی کاغذی لوکس خود اضافه کنید.

شما میتوانید به کیسه خود چاپ طلاکوب ، یو وی موضعی و... اضافه کنید تا ساک شما پیش از پیش خاص شود.

 


برچسب ها :


نظرات

ارسال سوالات و نظرات

دسته بندی موضوعات