0937-094-0090 021-91015548-031-37789580
استند چیست؟

استند چیست؟

استند یک کمه انگلیسی (STAND) به معنای ایستاده است. استندهای تبلیغاتی یکی از مهمترین و جالب‌ترین نوع تبلیغات است که در طرح ها و جنس و سایزهای مختلف تولید می شوند.

استند در واقع سازه‌ای سبک و  قابل نصب در تمام مکان‌ها است وبه دلیل هویت بصری ویژه‌ای که دارند و می توانند توجه و نظر تمام افراد را به خود جلب می کنند.

بر روی استند ها بنرهای چاپی شما نصب میگردند به همین دلیل طرح های استندها ، در طرح‌های متنوعی به چاپ می رسند و قابلیت‌ها و ویژگی‌های متنوعی هم دارند.

پس این سازه‌ی تبلیغاتی به دلیل قابلیت‌هایی که دارد به سرعت در معرض دید قرار می‌گیرد و نقش مهمی در تبلیغات ایفا می‌کند.

انواع استندهای تبلیغاتی:

استندهای تبلیغاتی به دلیل بازده‌ی خوب و چشمگیری که دارند از اهمیت بسزایی برخوردار است. در واقع استندها در انواع و اقسام زیر وجود دارند و این سازه‌ها قابلیت استفاده و نصب در فضاهای داخلی و بیرونی را دارند.

 

انواع استند بر اساس نوع استفاده

استند فروشگاهی

این نوع از استند ها در فروشگاه ها مورد استفاده قرار میگیرد و برای نمایش و دسرسی بهتر محصولات به صورت رو میزی و ایستاده موجود می باشند.

استند نمایشگاهی

این نوع از استند ها در نمایشگاه ها مورد استفاده قرار میگیرد و بسته به نیاز از انواع مختلف استند در نمایشگاه میتوان استفاده کرد.

استند ایستاده

این استند ها به صورت ایستاده با ارتفاع های مختلف (معمولا بالای 160 سانتی متر) ساخته میشوند.

استند رومیزی

این ایتند ها ارتفاع بسیار کوتاهی دارند و بر روی میزها و... قرار میگیرند.

 استند تبلیغاتی

این دسته از استند ها برای انجام تبلیغات در فروشگاه ها ، نمایشگاه ها ، خیابان و... مورد استفاده قرار میگیرند.

 استند خیابانی

این دسته استند ها با مجوز شهرداری در خیابان ها نصب میگردند ، نوع زمینی آنها به زمین متصل میگردند و تنوع بالایی دارند مثلا استندهایی که برروی تیرهای برق نصب میگردند.


انواع استند از نظر فضای مورد استفاده

استند فضای باز یا  Outdoor

این نوع استند مناسب فضاهای بیرونی است و در برابر باد و باران مقاومت بالایی دارد همچنین این نوع از استند ها وزن بالایی دارند.

 

استند فضای داخلی یا  Indoor

این نوع از استند ها برای استفاده های داخلی ساخته شده و معمولا بسیار سبک هستند.

دسته بندی استند ها بر اساس جنس

استند فلزی

همانطور که از اسم این دسته مشخص است جنس بدنه آن ها از فلزاتی مانند آهن ، آلومنیوم و دیگر آلیاژهای فلزی می باشد و برای اجسام سنگین مناسب می باشند.

استند پلاستیکی یا کارتن پلاست

این دسته از استند ها از جنس کارتن های پلاستیکی ساخته میشوند و به دلیل سبکی ، چاپ پذیری و انعطاف در طراحی بسیار مورد توجه و استفاده هستند.

استند چوبی

این دسته از استن ها نیز دارای بدنه چوبی می باشند.

استند پلکسی

پلکسی به معنای شیشیه ای است و این دسته از استند ها دارای بدنه شفاف پلکسی هستند.

 

استندهای تبلیغاتی قدرت دید فوق العاده‌ای دارند و باعث می شوند تبلیغاتی که می خواهید را در مکان های مختلف در معرض دید عموم قرار دهید.

 

دلیل استفاده زیاد مدیران شرکت ها برای معرفی و تبلیغ محصولات شرکت خود به طور پی در پی با استفاده از استند ها مقرون به صرفه، زیبا، چشمگیر، سبک، نصب و راه اندازی سریع و حمل و نقل راحت و امکان استفاده در تمام نقاط است.

یکی از مزایای برتر استفاده از استندهای تبلیغاتی هویت بصری آن است ، این سازه‌ی مقرون به صرفه، به سرعت نظرها را به خود جلب می کند و با تنوع رنگ های شاد و منحصر به فردی که دارد، یکی از بهترین روش های تبلیغات است.

کاربرد استندهای تبلیغاتی

1-استندهای تبلیغاتی اصولا برای معرفی برند و تبلیغات تجاری یکی از شیوه های نوین و قابل توجه است ، خصوصا یکی از کاربردهای رایج استندهای تبلیغاتی در نقطه‌ی خرید (مثل نمایشگا های فروش مستقیم ) می باشد.

2- از موارد دیگری که استند تبلیغاتی در آن مورد استفاده قرار می گیرد می توان به فروشگاه ها، مراکز خرید، مراکز تجاری، غرفه های نمایشگاهی، هتل ها، سالن های کنفرانس خبری و نمایشگاهها اشاره کرد.

مزیت های استند تبلیغاتی چیست؟

1-استندهای تبلیغاتی امکان استفاده در فضاهای خارجی و داخلی را دارند.

2-استندها به گونه‌ای هستند که قابلیت استفاده در دو وجه را دارند. به اینصورت که می توانید از هر دو طرف آنها به منظور تبلیغات بهره مند شوید.

3-استندها در ابعاد و طرح‌های مختلفی طراحی و به چاپ می رسند.

4-این سازه‌های سبک و زیبا قابلیت طراحی طبق نظر و خواسته‌ی مشتری را دارد.

5-همچنین ارتفاع و عرض استند نیز مطایق سلیقه‌ی مشتری قابل تنظیم است.

 


برچسب ها :


نظرات

ارسال سوالات و نظرات

دسته بندی موضوعات