0937-094-0090 021-91015548-031-37789580
دفترچه یادداشت تبلیغاتی چیست ؟

دفترچه یادداشت تبلیغاتی چیست ؟

انجام یک تبلیغ یا برنامه ریزی یک کمپین بازاریابی می تواند گاهی اوقات عمیق و پیچیده شود. همانطور که برای اقلام تبلیغاتی عالی جستجو می کنید، لحظه ای را به بررسی انواع دفترچه و برگه یادداشت اختصاص دهید.

ما در مورد دفترچه یادداشت کاغذی صحبت می کنیم. دادن دفترچه یادداشت به عنوان یک تبلیغ ممکن است در عصر تکنولوژی مدرن قدیمی به نظر برسد ، اما واقعا اینطور نیست ، نوشتن با دست ارزش دارد.

مطالعات اخیر نشان می دهد که نوشتن با دست می تواند به بهبود حافظه کمک کند. به‌علاوه، سریع‌تر از یادداشت‌برداری در تلفن هوشمند و کامپیوتر است ودفترچه یادداشت تبلیغاتی با برند شما ، می توانند برند شما را به رخ بکشند و با مشتریان درگیر شوند.

همچنین کیفیت بالا می توانند به مشتریان شما کمک کنند تا نام تجاری شما را با محصولات با کیفیت مرتبط کنند، پس در خرید این محصول دقت کافی داشته باشید.

در اینجا چند نوع دفترچه یادداشت وجود دارد که می تواند به شما در دستیابی به کالای تبلیغاتی کمک کند.

انواع دفترچه یاداشت تبلیغاتی


دفترچه یادداشت فنری

دفترچه یادداشت فنری همان دفترچه‌های آماده به کار قدیمی هستند که بسیاری از افراد احتمالاً از دوران مدرسه خود به یاد دارند. بیشتر دفترچه یادداشتهای فنری که با یک تکه سیم مارپیچ روی کنار کتاب مشخص می‌شود، حاشیه‌های گسترده‌ای دارند و تعداد صفحات کوچک‌تری دارند.

حمل و استفاده از آنها آسان است. خرید عمده آنها نیز ارزان است و آنها را به یک کاندیدای ایده آل برای بازاریابی با  آرم سفارشی شما تبدیل می کند.

دفترچه یاداشت سر چسب

این دفترچه یاداشت های تبلیغاتی به وسیله چسب صحافی از بالا یا کنار چسبیده میشوند. ولی این بدان معنا نیست که زشت هستند

این کالا بعد از چسبیدن به وسیله جلدی چرمی و... (مانند سررسید و سالنامه) ، ظاهری شیک پیدا میکند که با چاپ لوگو شما روی آن به یک دفترچه یادداشت خاص و بینظر تبدیل میگردد.

دفترچه یاداشت مگنه ای

این دفترچه یاداشت ها از وسط منگنه میشوند ، بدیهی است که نسبت به مدل ها قبلی از زیبایی کمتری برخوردار هستند ولی همچنان مشتری خاص خود را دارند.

 

دفترچه یادداشت زیپ دار

دفترچه یادداشت های زیپ‌دار یک آیتم منحصربه‌فرد ، نو آورانه و خاص را به مشتریان می‌دهند ، بنابراین آنها یک کالای بارارزش برای افزایش آگاهی از برند شما در زمانی که در دست مشتریان هستند هستند.

این دسته از دفترچه یادداشت ها درای قیمتی بالاتر هستند


دفترچه یادداشت برنامه ریزی

دفترچه یادداشت های ویژه برنامه ریزی کمی پیچیده تر از مدل های قبلی خود هستند. دفترچه یادداشت برنامه‌ریزی ، دفترچه‌ای است که شامل:

تقویم، فهرست‌ها و سایر ابزارهای مفید برای کمک به سازماندهی شخصی است.

 

ست دفترچه یادداشت و خودکار

همه در زندگی به یک دفترچه یا دفترچه یادداشت نیاز دارند و چه راهی بهتر از اینکه این دو مورد (دفترچه یادداشت و خودکار) را با هم به آنها هدیه دهید، برای تعامل خلاقانه با مشتریان خود. دفترچه یادداشت های سفارشی با لوگوی شما می توانند به شما این فرصت را بدهند که لوگو خود را در چندین صفحه قرار دهید.

این بدان معنی است که چشمان بیشتری به لوگوی شما پیوند خواهند یافت و تأثیرات بهتری از کسب و کار شما را در ذهن خود خواهند داشت. اضافه کردن خودکار به عنوان بخشی از ست هدیه، فقط روی سکه است. افزودن یک خودکار و چاپ لوگوی خود را بر روی خودکارها ، در واقع یک فرصت بازاریابی ثانویه را بر روی کالایی که مشتریان واقعاً استفاده می‌کنند، ایجاد کنید.

دفترچه یادداشت خبرنگاری

خبرنگاری و روزنامه نگاری یک کار نجیب است که هر روز توسط هزاران نفر انجام می شود. اهدای دفترچه یادداشت با لوگوی برند شما راهی عالی برای افزایش آگاهی از برند شما در بین مشتریان است و به آنها دلیلی برای وفاداری بیشتر می دهد

 

ابعاد دفترچه یاداشت تبلیغاتی

 

دفترچه های تبلیغاتی را میتوان از ابعاد جیبی 9*5 تا ابعاد بسیار بزرگ a4  را بسته به نیاز مشتری تولید کرد .

 

تولید دفترچه تبلیغاتی

گیفت سازان تولید کننده انواع دفترچه یادداشت های تبلیغاتی با ابعاد و تعداد صفحات مورد نظر شما است.
شما حتی میتوانید صفحات داخلی دفترچه ها را با طراحی خاص خود ، خاص تر و زیباتر کنید.

نمونه دفترچه تبلیغاتی

به زودی عکس تمام دفترچه ها قرارخواهد گرفت(در حال به روز رسانی)

قیمت دفترچه تبلیغاتی

قیمت دفترچه ها بسته به ابعاد ، تعداد صفحات ، چاپ و... از 20.000 الی 100.000 در نوسان است.

 

 

تاریخچه دفترچه یاداشت فنری:

این آنها را برای داستان های کوتاه، یادداشت برداری و استفاده از آنها برای کارهای تک موضوعی در دوره های دانشگاهی ایده آل می کند. آنها از دهه 1930 وجود داشتند، زمانی که روش صحافی مارپیچی توسط شرکتی به نام Spiral Binding Co. Ltd. ثبت اختراع شد. آنها در دهه های بعد، زمانی که ثبت اختراع متفاوتی برای نوت بوک های مارپیچی بهبود یافته (بیشتر شبیه آنهایی که ما استفاده می کنیم) به شهرت رسیدند. امروز) در دهه 1980 توسط مردی به نام ادوارد پودوسک ثبت شد. نوت‌بوک‌های مارپیچی به‌دلیل اتصال مارپیچی به راحتی قابل چرخش، جمع کردن و نوشتن هستند. نوت بوک های مارپیچ نوعی نوت بوک سرگرم کننده، بی ادعا و فوق العاده کاربردی هستند.


برچسب ها :


نظرات

  • عکس پروفایل کاربر
    محمد رضا : 2023-10-03
    good
    پاسخ:

ارسال سوالات و نظرات

دسته بندی موضوعات