0937-094-0090 021-91015548-031-37789580
کارت عروسی چیست

کارت عروسی چیست

کارت عروسی چیست؟

کارت عروسی از قدیم و ندیم برای اطلاع میهمانان از تاریخ عروسی و مکان جشن و دعوت آنها مورد استفاده قرار گرفته و یکی از جذاب ترین و زیباترین انتخاب‌های عروس و داماد است.

کارت عروسی در گذشته‌های دور تنها در یک الی دو مدل در بازار وجود داشت. در حالیکه امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی کارتهای عروسی بسیار متنوع و زیبایی را میبینیم که فوق العاده هستند.

در هنگام انتخاب کارت عروسی خود، بهترین و زیباترینش را درنظر بگیرید، چرا که بسیاری از میهمانان ممکن است کارت دعوت شما را همیشه به یادگار نزد خود نگاه دارند. از این رو شیک ترین کارت عروسی را انتخاب کنید.

کارت عروسی چیست؟

خرید کارت عروسی و طراحی کارت عروسی از دسته کارهای جذاب و هیجان انگیز است که در روزهای نزدیک به جشن عروسی بایستی انجام شود. کارت عروسی همان کارت دعوت است که در آن، متنی از شعر و یا چیزی که عروس و داماد دوستش دارند، درج می‌شود و همچنین در بخش پایین کارت هم اطلاعات مربوط به تاریخ عروسی، روز و مکان و همچنین ساعت جشن در آن گنجانده می‌شود. این کارت به نوعی کارت تشریفات است که از میهمانان به صورت رسمی دعوت می‌شود تا در جشن حضور داشته باشند.

چه نوع کارت عروسی را انتخاب کنید؟

انتخاب نوع کاغذ و مدل کارت عروسی به خودتان و همسرتان بستگی دارد. هنگامیکه می خواهید کارت عروسی خود را انتخاب کنید، بهتر است از قبل چند نمونه از کارت‌هایی که از سبک و سیاق آنها خوشتان می‌آید، الهام بگیرید. سایز کارت‌ها هم اصولا متنوع هستند و حسابی دستتان از بابت انتخاب کارت عروسی با هر نوع مدل باز است. از این رو بهترین و جالب ترینش را انتخاب کنید تا سلیقه و سبک خود را به میهمانان نشان دهید.

رنگ کارت‌های عروسی:

رنگبندی در کارت های عروسی بسیار مهم و چشمگیر است. کارت عروسی نباید زیاد تند و از رنگ‌های تیره باشد. بهترین و پرفروش ترین رنگ‌ها برای کارت عروسی، رنگ های ملایم و آرام است.

خودتان طراح کارت عروسی خود باشید:

اگر به طراحی علاقه دارید و دلتان می‌خواهد یک کارت عروسی شیک و بی همتا داشته باشید، خودتان کارت خودتان را طراحی کنید و در کاغذهای مخصوص چاپ با رنگ های متنوع، آنها را چاپ نمایید.

جنس کارت عروسی

کارت دعوت و یا کارت عروسی، از جنس‌های مختلف چوبی، حصیری، مقوایی و پارچه ابریشمی ساخته می شود.

انتخاب جنس کارت عروسی با توجه به طرح و سبکی که انتخاب می‌کنید، به خودتان و بودجه ای که برای خرید کارت عروسی خود در نظر گرفته‌اید بستگی دارد.

جنس کارت‌ها آنقدر متنوع و جذاب هستند که با اطمینان می‌شود گفت همه‌ی سلایق را پوشش می دهد.

از این رو در هنگام سفارش کارت عروسی علاوه بر رنگ و طرح کارت عروسی، به جنس آن نیز دقت داشته باشید.

همچنین اگر نمی‌خواهید بودجه‌ی زیادی برای کارت عروسی صرف کنید از سفارش کارت‌هایی با جنس پنبه، جنس براق و یا ضخامت بیشتر خودداری کنید.

 

کارت‌های متنوع سفارش دهید:

اگر دلتان می‌خواهید سبک جالبی به کارت‌های خود دهید، بهتر است کارت‌های متنوع سفارش دهید، به عنوان مثال برای اقوام نزدیک یک نوع کارت و برای مابقی میهمانان، کارت های دیگری سفارش دهید. اینگونه می‌توانید یک عروس و داماد متفاوت باشید.

 


برچسب ها :


نظرات

ارسال سوالات و نظرات

دسته بندی موضوعات