0937-094-0090 021-91015548-031-37789580
چاپ طلاکوب چیست؟

چاپ طلاکوب چیست؟

چاپ طلاکوب به چاپ داغی گفته می شود که امروزه در رنگ‌های طلایی، قرمز، آبی و یا نقره ای بر روی محصولات تبلیغاتی زده می شود.

 چاپ طلاکوب به نوعی برجستگی خاص و زیبایی دارد که یکی از بهترین نمونه چاپ بر روی انواع ست مدیریتی، سررسید، تندیس و نمونه‌های دیگر عناصر تبلیغاتی محسوب می شود.

این چاپ به گونه‌ای است که به دو صورت دستی و ماشینی قابل انجام شدن می باشد.

 استفاده از چاپ طلاکوب در مواردی همچون: سررسید، کیف مدارک، تقویم، جلد پایان نامه و جلد عابر بانک یکی از بهترین و مناسب ترین نوع چاپ است که امروزه به صورت گسترده ای در بسیاری از چاپخانه ها انجام می شود.

چاپ طلاکوب چیست و در کجاها کاربرد دارد؟

چاپ طلاکوب نمونه‌ای جالب و خاص در تبلیغات است که در رنگ های مختلفی با برجستگی و فرورفتگی که دارد، ظاهر زیبا و شیکی را بر روی محصول موردنظر درج می‌کند.

 یکی از کاربردهای چاپ طلاکوب استفاده از این نوع چاپ در کارت های ویزیت می باشد که برای ایجاد یک جلوه‌ی هنری خاص از آن استفاده می کنند و مخاطبان خاص خودش را دارد.

چاپ طلاکوب برعکس چاپ های دیگر به دلیل زیبایی و مدرن بودن گرانقیمت بوده و برای چاپ متن های زیاد به صرفه نیست، از این رو غالبا از چاپ طلاکوب برای جلد و یا پوستر استفاده می‌کنند.

چاپ طلاکوب کیفیت و زیبایی هر محصولی را چندین برابر کرده و ماندگاری همیشگی آن، توانسته مشتریان بسیاری را به خود جلب کند.

لازم است بدانید: این چاپ دارای تنوع و رنگ بندی بی شماری است که مطابق با سلیقه ی مشتری می تواند سفارش داده شود.

استفاده از نوارهای با کیفیت بالا و اورجینال در استفاده از این نوع چاپ بسیار مهم است و باعث ماندگاری همیشگی چاپ خواهد شد.

 اگر می‌خواهید برای شرکت و برند تجاری خود بدون هیچ گونه محدودیتی، هدایای تبلیغاتی خاص و متفاوتی را به مشتریان خود هدیه دهید، پیشنهاد می‌کنیم برای محصولات انتخابی خود از چاپ طلاکوب استفاده کنید.

اینگونه هم محصولات خاص و با کیفیتی را به آنها هدیه داده اید و هم از یک ظرافت و خلاقیت منحصر به فردی استفاده کرده اید که می تواند برای شرکت و تبلیغ برند تجاری شما مثمر ثمر باشد.

لازم است بدانید: عملکرد چاپ طلاکوب به دو صورت تخت و روتاری می باشد.

سیستم تخت در چاپ طلاکوب از ویژگی های بسیار خوبی نسبت به سیستم روتاری برخوردار است.

این ویژگی ها می تواند از قبیل: کیفیت بسیار بالا، هزینه‌ی نسبتا پایین نسبت به سیستم روتاری باشد.

 به همین دلیل اکثر مشتریان در سفارشات خود از سیستم تخت استفاده می کنند.

همچنین ساختار راحت و ساده سیستم تخت نیز از دیگر ویژگی های آن است که باعث شده مورد توجه قرار گرفته باشد.

 سرعت این دو سیستم هم می تواند نشان دهنده ی پر مخاطب بودن باشد، چرا که سیستم تخت با سرعت 120 دقیقه و 45 متر در دقیقه است.

غالبا از دستگاه چاپ طلاکوب در مواردی همچون: کانون تبلیغاتی، صحافی، جلدسازی و کتابفروشی ها استفاده می شود.


برچسب ها :


نظرات

ارسال سوالات و نظرات

دسته بندی موضوعات